Tändstickor, tack!

Vet inte hur jag ska kunna hålla mina ögon öppna? Ögonlocken är sjukt tunga.

Igår natt sov jag inte heller, men då berodde det bara på att jag inte kunde. Kom till jobbet igår och fick reda på att jag "inte jobbade här längre". Om det vore så väl. Nevars, men de hade "glömt" att förlänga min anställning, så jag kom knappt in i byggnaden och inte alls in i systemen. Efter en hel förmiddags fika kom jag in igen och dagen gick ganska snabbt.

Inatt sov jag ännu sämre, men det var för att jag inte ville. Vet inte när vi somnade men en bra bit efter att tidningen kommit. Jag är så trött. Och så ska jag köra Step Intervall efter jobbet?

Hur trött jag än är, så är jag väldigt glad ändå. Men den här mulna dagen skulle vara bäst i min säng, eller som Micka säger "framför soffan". Dessutom känner jag mig faktiskt sjuk. Tänk en varm kopp choklad och bara lugn en hel dag. Lite film och mys. Ne, nu får jag sluta drömma och fortsätta arbeta istället.


Kan inte rå för att jag känner mig glad :) Lycklig, kanske det till och med heter..



Söndagen var förresten väldigt trevlig, blir så glad av er tjejer! Märks att vi inte träffas lika ofta, men när vi gör det är det värdefullt. Taco, prat och äckligt kaffe :-) Förlåt Kim! Längtar tills nu på söndag, när vi är alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ja vet, de va För länge sen. men vi ses nu på söndag och sen får vi boka in en ny dag för o ses på en gång, eller inte bara en dag, flera dagar :) ledsen att jag inte kunde komma i söndags men hade lovat lovisa! tänkte även hälsa på kunskap på måndag, vore ju kul om vi alla kunde då :) träffade nåra föredetta ettor idag, martin, martin o olle haha, va lite kul! hoppas allt är bra med dig anna, o med t o alla :) tänker på dig massa! ses på söndag :)

2006-09-20 @ 22:46:34
Postat av: Anna :)

o de va ja som skrev de där, men de förstod du säkert :)

2006-09-20 @ 22:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0