Nu då?

Imorse hände något ovanligt.

Jag vaknade, av mig själv. Eller ne, det var visserligen T:s mobil som ringde, men jag hade inte satt någon klocka. Sedan tänkte jag "vad ska jag göra idag?". Det är sjukt. Jag hade ingen aning om vad jag skulle göra idag! När hände det sist? sommarlovet 2002?

Vi tog lång tid på oss att vakna och äta frukost och jag visste fortfarande inte vad jag skulle göra. Det blev en lunch med Sofi på Fräcka Kungsgatan (vart annars?). På uteserveringen dessutom, med strålande sol. Sedan fick jag för mig att träna, men efter 10 minuters letande efter parkeringsplats tröttnade jag och åkte hem för att gå en promenad istället.

Och här sitter jag, det är eftermiddag och jag har ännu inte gjort något så vettigt. Skulle detta hända varje dag skulle jag få panik, men jag måste säga att jag är värd en dags "vila". Det är ovant, och känns lite konstigt, men jag är säker på att det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0