Mobiler är farliga!

- Hej! Jag skulle vilja veta om mobilsignaler är farliga?
- Hej, ehm, ja, de kanske de är.
- de säger på nyheterna att de är farliga. Nu vill jag att du svarar på ifall de är skadliga!
- Ja, det kan de vara. Finns ju folk som inte tål de och så...
- Va?! Vad har de gjort då? Hur kan man undvika det?
- om du är rädd för strålningen kan du ju minska den genom att använda handsfree....
- Jag är inte rädd!! Jag vill bara veta om de är farliga!
- Men jag vet väl inte!! Ring en forskare!
-
Har du telefonnumret dit?

Herregud, hur ska jag kunna veta? Satt en kvart och låtsades vara expert på strålning. Pratade microvågsugnar och mobiler, haha. Det är inte bra att folk litar alltför mkt på oss på kundtjänst.
Men de blir nöjda om man låter relativt säker och pratar i mobila termer.

Kommentarer
Postat av: Kimiz

Anna, hur fixar man länkar? haha :O

2006-09-27 @ 17:06:27
Postat av: Colle

Allt är som vanligt på 90200 hör jag!! Så jävla glad att jag är borta från alla jävla muppar utan koll!! =) Men när jag tvingas leva på 7200 spänn varav 4000 är lån så är det ju värre!!

2006-09-27 @ 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0