Mega, jätte, hemskt trött!

Det är någons fel att jag är uppe sent på nätterna.... :-)
Inte bra. Det var verkligen hemskt att gå upp imorse.. ville inget hellre än att ligga kvar i min varma säng. Och allt som väntar mig nu gör det inte bättre.. något stressigt period.

Undrar om det är Kunskap som tagit efter Telia eller tvärtom?
Workshops i tysta rummet, föreläsningar och möten. Och nu personlig handledning. Visst, det är väl vanligt inom företag men lite kul att det är exakt samma termer... :-) Känner mig som hemma!


Jag har inget emot hösten just nu. Kanske hinner ändra mig, som vanligt. Men jag kan tänka mig att den blir rätt mysig. Igår när det var mörkt och regnade tyckte jag ändå att det var ganska mysigt.. kommer bli lots of filmkvällar, och som Sofi skrev; latte på Fräcka med vännerna. Lots of that. Och imorn avslutar vi väl sensommaren med en kräftskiva! Myyysigt. Hösten kan faktiskt vara rätt ok, den här kommer bli perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0