Bara en vanlig onsdag.

Dagen kunde inte börja sämre.

Jag hade tagit mig upp, ätit frukost, duschat och gjort iordning mig. Var precis klar för att gå och mamma kommer upp och frågar "när börjar du?" "om en kvart" svarade jag. "klockan 7? kundtjänsten öppnar ju inte förrän 8!". Och så rätt hon hade. Jag hade tagit fel på en timme. Gått upp en hel timme för tidigt. Och inte hade man någon lust att gå och lägga sig igen.

Så, jag surade en timme, eftersom jag verkligen behövde den där sömnen. Tog mig sedan till jobbet och efter ett par koppar kaffe blev man människa igen.

Men framåt eftermiddagen behövdes så lite för att man skulle bli glad igen :-)
Dessutom fick jag mycket beröm av en chef när jag löst ett mcyekt krångligt ärende! Sedan körde jag och Micka ett och ett halvt aerobics pass. Hon körde visserligen två. Mitt knä började värka en bit in på det andra passet, och tröttheten gick ut över koordinationen. Men så kul det var :-) More of that!

På cykeln hem var vädret lika fint som när jag åkte till jobbet, och det kändes riktigt bra, trots att jag faktiskt missat hela den fina och varma dagen!

72984-48

Kommentarer
Postat av: kim

åhhh, vilken härlig bild anna!

2006-09-14 @ 13:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0