Älskade bäbisar..

"Jag älskar bäbisar. De är så söta när de skriker sådär allihopa på en gång, låter ljuvligt! Bäbisarna är ju så söta när de kissar över hela golvet och de är så gulligt när de byter blöjer och slänger de överallt! Och mig gör det ingenting att hela golvet är blött och att mammor ammar överallt!"

Detta försökte jag intyga mig själv om när jag kokade av ilska på rehabet. För att inte sparka på en av ungarna som låg på golvet eller skada någon annan flydde jag ut ur omklädningsrummet och in på handikappstoaletten. Den ockuperade jag för att i lugn och ro göra iordning mig... jag hade glömt hur hemskt det var på rehabet.

Jag behöver inte träna där så mycket längre, kör i princip allt på Nautilus nu. Men ibland måste jag prata med min kära tränare om mitt knä... och då måste jag dela detta lilla omklädningsrum med baby-simmarna. Men jag har kommit fram till att jag hellre lyssnar på tant-simmarnas skvaller än bäbisarnas skrik.


Lite arg jag blev imorse, mötet som var sååå viktigt, blev inställt utan att jag informerades. Var här 1½ timme för tidigt, övertid, totalt i onödan! Arg, arg, arg... nu väntar jag bara på klockan 20, så det blir helg! Inlfyttningsfest ikväll, och kräftskiva imorn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0