Njuter.

Jag har ingen speciell anledning. Bara kände det när jag var påväg hem från träningen.
Var bara så glad :-) Kim och jag hade precis kört Step och ja hade precis lämnat av henne... så kom de på en så bra låt på radion och ja kände mig bara så glad! Verkligen inget speciellt, men det är väl såna här tillfällen man aldirg tänker på :-) Man tänker ju oftast bara på när man mår dåligt...

Men just nu är jag nöjd med det mesta!
- Trivs på jobbet
- Trivs med träningen (kan ju använda benet igen!)
- Längtar till Australien (har läst om det hela dagen vilket gjort mig glad...)
- Trivs ändå här hemma.
- Längtar till Rom (som det blir på tors)
- Tycker hösten är mysig.
- Träffar för tillfället tjejerna en hel del! Stort plus!
- Trivs med T.


Kan bara inte komma på något jag saknar....
Förutom en bil och en fin lägenhet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0