Mörk...

...har man blivit. Är inte nöjd men kan inte säga hur jag annars skulle vilja ha det? Typiskt. Inte såhär i alla fall.


Igår besökte man det gamla, kände saknad måste jag säga. Inte av de eleverna som går där nu, utan årskullarna innan oss, alla lärare och faktiskt skolarbetet (ibland). Basgrupperna, luncherna, cafeterian och sovmornarna... Ja, gräset är alltid grönare på andra sidan.

Små upptäckter varje dag, av något nytt. Insåg inte tidigare vad jag saknade, nu förstår jag hur bra man kan ha det. Små saker andra tar för självklart, blir jag chockad över att de finns nu. Jag visste inte att det kunde vara så... :-) Nu vet jag.

Helgen var skön... slapp och trevlig. På fredagen mys och film, och på lördagen gjorde jag och Micka välrdens godaste trerättersmiddag. Söndag blev träning och avslutades med att komma till dukat bord: Sofi och Kim bjöd resterande girls på middag!

Nästa helg blir teambuilding med Telia. Ska bli kul :-) Södertuna slott. Ska vara väldigt fint tydligen. God mat, dricka och sällskap. Jag tänker bo på relaxavdelningen. Lördag kväll är man hemma igen och då blir det utgång med tjejerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0