Lugnt på jobbet.

Jag brukar tycka det är skönt. När det är några minuter mellan samtalen och inte en enda person i kö. Men nu har det varit lugnt hela veckan?

Jag har redan läst aftonbladet två ggr, jag har läst allas bloggar och inga är inne på msn. Jag har sökt på goda recept och läst vad som går på TV i helgen. Jag har skickat mail och surfat på det mesta... då är det inte kul. Kan inte ringa någon för jag måste stå som "ledig". Så man sitter här och väntar faktiskt på att någon med ett krångligt ärende ska ringa...

Har ni några tips om vad man kna göra på nätet? Blir väl en omgång patiens nu.. det är ju faktiskt rätt kul :-)

Kommentarer
Postat av: Colle

Nätshopping är givet!!

2006-10-11 @ 18:06:02
Postat av: Sofi

Du kan ju alltid göra upp en liten resplan, kolla coola ställen i Australien osv ;)
Annars skulle du kunna måla naglarna, eller skriva en krönika/novell/långt brev/mejl eller ett skolarbete att sälja på kunskap. Eller börja sticka en fin halduk. Eller kolla på saker som du kan ge folk i julklapp. Eller läsa en bok.

Ha så skoj ;) puss

2006-10-11 @ 18:55:30
URL: http://bellaraggazi.webblogg.se
Postat av: kim

Hahha, håller med sofi, vilken business du skulle kunna göra på kunskap!

Sen kan du ju alltid skriva lite nya roliga grejer i vår blogg!

Puss hej!

2006-10-11 @ 22:24:38
URL: http://kimnetzel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0