Doris

Nu har jag ändå överträffat mig själv. Jag har alltid varit glömsk och jag glömmer alltid små saker hela tiden, men igår var det katastrof!! Stackars T som får stå ut med allting...:S min familj är ju van.
Åt familjemiddag på Baccus och allt slutade med att jag råka lägga plånboken och mobilen i fel påse... och den påsen åkte sedan till Linköping och kommer inte hem förrän tidigast på lördag. Och hinner jag hämta den? Nej. Jobbar ju tills natta nu, och imorgon bär det ju av till Södertuna slott. Typiska mig.

Tur att man jobbar där man jobbar iaf, så man kunde vidarekoppla mobilen och se om man fått några sms..

Det var inte det enda jag glömde under kvällen... jag är mega-Doris. Men men, kvällen var ju trevlig på det sättet att jag bl a fick träffa H som jag var nyfiken på. Och särskilt att man fick spendera lite tid med den man tycker om...:-)


Kommentarer
Postat av: kim

Hej doris! Hoppas att du fick tag i grejerna på nåt sätt sen. Typistkt att du glömde dom enda dan typ som ola inte jobbade i linköping då! Ha det så kul på teambuildingen! Puss å kram

2006-10-12 @ 14:46:41
URL: http://kimnetzel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0