Vardag igen...

... efter en helt okej helg!

I fredags höll Jenna och Julia sin show på Palace, och jag var medverkande som sminkmodell i den :-)
Det var kul och de gjorde ett kanon jobb! Jag såg visserligen jätte läskig ut och jag blev rädd för mig själv varje gång jag såg mig i spegeln eller ser kort på mig. Scary.

Lördagen blev stan med T, och gjorde av med lite mycket pengar.... men så ska de ju va den 25:e?! ;-)
Kvällen blev Moulin Rouge med vissa vinnare från jobbet, gott och trevligt. Gick sedan vidare med ett par stycken från jobbet, för att sedan ansluta mig med Becca. Blev club Letche och sedan Otten. Mycket nöje.

Söndagen blev ganska slapp, färga håret svart på T :-) Nevars... de blev fint. Åt två stora middagar, och den asvutande var trerätters hemma hos Anna! Love it!


Idag börjar Sofi, Manu, mamma och massa från "växeln" uppe hos oss på Kuntjänst. Exciting! Vilket team!

Och efter denna dag har jag tre lediga, för att sedan jobba fre, lör och sön.



"Jag har bara killkompisar, klarar inte av tjejer. Tjejer är så falska och snackar skit om varandra..."
Då säger jag "Du har nog träffat fel tjejer, och jag har träffat helt fel killar. Enligt mina erfarenheter (ni vet vilka jag syftar på) finns det inget falskare än (vissa) killar, och skitsnacket är enormt. Och erfarenheterna av tjejer (ni vet vilka jag syftar på) är perfekta. Inget skitsnack och ingen falskhet!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0