Tänk er ett ide..

Sämsta diciplinen. Överallt på jobbet finns fruktkorgar, det är ju bra. Men idag har våra snälla chefer även plaserat ut godisskålar över hela jobbet. Bra? Nej.

Det blir ett ganska svårt dilemma då: "godis, eller frukt? frukt, eller godis?".

Att bli fit för imorn kan man ju lägga på hyllan, jag har försökt för länge utan resultat. Jordens sämsta diciplin. Och såhär på hösten får jag en sån där årlig känsla, att bara stänga in mig och vara onyttig istället. Jag orkar inte tänka på allt hela tiden, träning och nyttigheter. Just nu, för tillfället, vill jag bara stänga in mig och gå i ide. Ett ide med massa mysiga filmer och onyttigheter.

Men ne, jag vet att jag inte vill det egentligen. Skulle tröttna efter ett par dagar. Men just nu i all kyla vill jag inget hellre... det är hemskt att gå upp när det är bäcksvart ute.

Förresten är jag ganska besviken, skulle vara temat "lava" imorn. Och bli stylad efter det... men nu har de ändrat mig till "flower". Jag vill inte vara flower.... :-( Jag vill vara lava! Den sminkningen var mycket finare..

Ide låter ju förresten ganska så mörkt. Min högsta önskan vore nog att vara ett slött djur istället! Som en katt eller va sägs om att ligga såhär hela dagarna?

lazy

Kommentarer
Postat av: Kimiz

Man lever bara en gång.

2006-11-03 @ 15:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0