Omöjligt...

Igår. Igår, tänkte jag vara nyttig. = Tårta på jobbet...
Idag, idag tänkte jag verkligen vara nyttig! Särskilt efter jag testat Hedvigs kjol, jo, jag kunde ha den, men det var knappt. Tänkte att jag fick svälta till kvällen så skulle det gå bra. Och hur har det gått?
Jo då, en stor lunch med Becca, kaffe och kakor(!) efteråt. Så kommer jag till jobbet och det står skum-tomte-skålar överallt... Det här jobbet är fasen värre än att jobba på café.
Anna = noll diciplin.



Jag måste ha ett ganska kul liv. Enligt mig i alla fall. Jag ser nämligen fram emot saker precis hela tiden! Jag älskar att titta i almenackan (som visserligen är ganska stressande också) och se allt kul som kommer hända hela tiden! :-) Ikväll är det modevisning igen, imorgon är det Moulin Rouge med middag osv. På söndag är det tjejmiddag igen! Nästa vecka är jag ledig 3 dagar och kul saker ska ske! Sedan blir det förmodligen Stockholm med Timmy. Och resten av December kommer vara julfester, födelsedagsfester, julbord, tjejmiddagar, julafton och nyår! :-) Och januari... älskade januari... snart är du här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0