Nervös

Ja, jag börjar bli lite smått nervös. Usch. På lördag ska man ju gå mannekäng/modell för Make Up Store och lite designers. Tänkte först att det inte var så stor sak, men det känns som alla kommer att vara där... jag kommer säkert snubbla och ramla ner på nån i publiken. Just my luck.

Och imorse var jag på möte om nästa gång jag ska gå modell, då också på Palace. Men två helger senare. Funderar på vad de ska hitta på med mitt hår... får ju vara lite försökskanin där med :-) Har ju precis färgat mörkt? Ska jag behålla det? Ska jag låta dem klippa mig kort kanske...?

Sånt här tycker jag är kul. Dock hatar jag kameror. Kan det inte räcka med att folk tittar på oss där? Måste de fota? Hemskt...

Kommentarer
Postat av: Martin!!

Hej Anna! =)

Det där kommer säkert gå finfint! :)
Lycka till!!

//Martin

2006-11-03 @ 16:29:32
URL: http://martin.karlsteen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0