Mys-middag!

Nu var det min och Sofias tur. Vi stod för en trerättersmiddag hemma hos mig!
Efter skagen-toast, kycklingsoppa och nybakat bröd och en chokladtryffel var vi mätta och belåtna... :-)
Pratade resor och planering, ett stop i Thailand planeras också in! Gamla bilder och mellanstadie-musik förgyllde också kvällen.... :-)

Längtar redan till Brisbane i påsk! När vi samlas (alla hoppas jag...). Jag, Rebecca och Sofi är ju redan där. Anna och Sofia kommer förbiresande då och vi ska fasen sätta Kim på planet ner också :-) Härligt, härligt....

Andra teman under kvällen var nog flytta hemifrån, plugga till vad? jobba som vad? och planering som nyårsfest, lilljul, 20 års fest och avskedsfest!

Blir sååååå glad av er!!


Kommentarer
Postat av: Kimiz

GÖTT!

2006-11-17 @ 18:58:48
Postat av: Sofi

Vi har världens bästa vänner =) Tack för fin middag! Hörs imorrn, förhoppningsvis som nya jobbarkompisar =) Natti natti

2006-11-19 @ 23:24:41
URL: http://bellaraggazi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0