Make Up Store 10 år


Då var den dagen/kvällen/natten förbi. Första halvan av dagen var jag besviken pch missnöjd. Ville verkligen vara lava och blev flower. "Ne lava ska vara attityd, du är mer bubblig!". Haha.. tog mig ett tag att förstå det där, men förstod efter sminkningen kom på. Missnöjd med make up och missnöjd med hår, kändes blä! Medan alla andra fick antingen extrema sminknginar eller vackra sminkningar.

Några timmar senare hade jag vant mig och ställt in mig på det nya temat. Och det var inte så fel! Jag hade vant mig vid "klädseln", som bestod av blommor. Och efter någon tequila (som vi fick smyga med), kunde jag även dansa. (Alltså, jag trodde åtminstone det :-)

Framåt första visningen kände jag t o m att Flower var det allra roligaste temat, och det var kul att springa ut för att bara "få igång" publiken. Visst att jag kände mig ful :-) Men det fanns fler som var! Härlig låt att springa ut till också, det blev Scissor sisters med "I don't feel like dancing".

Dagen blev lång, från 10.30 - 04.30. Bra var ju att Timmy med vänner kunde komma in via oss :-) De fick arbeta som tillfälliga "bodyguards".... hehe. Pizzan ute i regnet som avslutade allting, satt perfekt! Och Kristian bjöd på underhållning, haha.

72984-60

Bilder finns att kika på, som vanligt på anna_fredriksson.pixbox.se.

Visst kände man sig fin med blåa ögonbryn, ögonfransar och gul-blå ögonskugga?



Vilken principnisse jag jobbar med! Eller åt, vet inte vilket jag gör. Tänk och leva med en sådan. Herre gud. Helt sjukt vad han håller på principer! Gällande allt! 5 minuter!! Herre gud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0