En torsdag

07:45
Det är inte så kul att smyga upp ur sängen och en annan får ligga kvar... ser så skönt ut. Livet är inte rättvist.. :-)


Kämpar för att hålla ögonen öppna. Ögonlocken är fruktansvärt tunga.


En kaffe och jag kan se skärmen igen.


Chefen "Om inte du skulle åka till Australien skulle du få fast anställning här".


Sofi har tagit körkort, grattis! :-)

Jag är ingen morgonmänniska


12:15
Lunch med mamma


Afternoon Tea på Muffins kompaniet i eftermiddag (tänker aldrig börja säga chokladkompaniet som det heter nu..)


Träna ABS och styrketräning sen...


Sen fika på Fräcka med tjejerna...

13:15
Planerar resa över nyår. Och även en Stockholmstripp... :-)

Jag har kommit på att det är väldigt lätt att göra av med pengar...

Jag har världens bästa mamma.

13:45
Choklad är gudomligt...

Jag har tråkigt på jobbet... som ni märker?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0