Pust och flås!

Jag säger då det. Man skulle alltid träna med de jag träna med idag. Det var killen som jobbar i lokalen brevid som cyklade på som vanligt, och tjejen som jobbar på mitt gym. Herre gud vad de cyklade på... Försökte hänga med i en tredjedel av deras tempo, men de känns som de gav lite ändå :) Har glömt bort hur kul det är och hur mycket mer det ger att träna med ågon som är motiverad, eller någon över hvudtaget.

Nu, ska man få gå och lyssna på vår stackars mattelärare Markus, som tydligen misslyckats med kursen. Detta bevisade sig när hela Matte C gruppen visade  skit resultat på nationella provet. Kul kul, jag siktade på ett MVG men nu har jag hört att snillena i gruppen t o m måste komplettera för ett VG, antar att jag ligger där med.... om jag har tur?! Ska bli intressant. Och ikväll blir det två födelsedagspartyn! Jihoooo!


72984-14
Scema framöver:
Onsdag 24: fest
Torsdag 25: övning vals, och lite fest?
Fredag 26: fest
Lördag 27: fest
Måndag 29: bal
Jobba, jobba, jobba-
Torsdag 1: personalfest
Fredag 2: Lärarmiddag
Lördag 3: Krogrunda med skolan.
Söndag 4: Otten-brännbollen
Måndag 5: Utspraksfest
Tisdag 6: Nationaldagsfirande
Torsdag 8: Student!

Weei! antar att det kommer bli tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0