Pigg och Fräsch!!

Jaa, faktiskt så kände jag mig förvånansfullt pigg imorse, klockan halv 7 steg jag upp. Och 4 timmar innan åkte jag hem från balen. Jag kände mig faktiskt rätt fräsch efter en dusch också, syntes väl inte att jag hade varit ute? Men första kommentaren när jag kom till utbildningen var ju:
"Oj, vad du ser trött ut!!" Nästa var "vad har du gjort i ansiktet egentligen?" vadå, i ansiktet? undrade jag. "Ser ut som du fått en smäll". Nu är ju jag ganska säker på att detta var rougens fel, men det var inte kul att få dessa kommentarer när jag kände mig pigg och fräsch, efter en härlig cykeltur. Sen tror jag visserligen de "letade" lite fel för att tracka mig lite...

Och balen på slottet då? Den var alldeles underbar! :-) Ja, faktiskt. Vännerna var ju sååå fina i sina klänningar, och jag blev faktiskt rätt nöjd själv när allt var klart. Ja, alla på skolan var fina. Maten var god. Alla dansade så fin vals ;-) och buggade, och shakade i sina balklänningar, barfota?! Enda som blev en liten miss var ju fotograferingen, men vi gjorde ju det bästa av en regnig kväll, och trots detta var humöret på topp för de flesta! Och alla verkade nöjda med balen och tackade oss för arrangemanget, det gjorde oss glada!!

Sen var de ju rätt kul att mina föräldrar överraskade mig med att ha en Rolls Royce stående utanför innan balen. Var kul att åka i en sån :-) Och så får man ju tacka Danne som ställde upp på att gå på bal igen!
Snart uppdateras lite bilder!

Tack allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0