Nej, nej, nej... inte nu.

Jag visste det. Rebecca och Sofia har gått och varit tok förkylda länge nu. Jag är inte rädd för att smittas, i vanliga fall. Men nu ville jag inte bli sjuk till balen. De hinner tillfriskna, fast jag vaknade inatt av världens mest svullna hals och något enormt ont att svälja. Sprängande huvudvärk...

Och imorrn, ja då är balen. What to do? Jo, jag var ju först och främst tvungen att ställa in den träning jag sett fram emot. Sedan sitter jag här med honoung oh citron vatten. Sen ska man väl käka vitlök till lunch..
Om någon kommer på ytterliggare tips att bli frisk, hör av dig.....

Jag borde egentligen bara va hemma och kurera mig idag (och inte heller smitta mina vänner....) men måste åka ut till mauritzberg och fixa med balen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0