la la la...

Årsboken har äntligen kommit! Inga större missar, eller, de är klart. Det är en bok på 100 sidor som vi säkert kommer fortsätta upptäcka småfel i, och jag har redan sett 3... men trycket blev okej, kvalitén blev vad vi kunde göra den till och bindningen blev prima!

Det finns en lärare på vår skola som går mig på nerverna! Visse inte vem hon var innan, men hon gillar inte mig och jag gillar inte henne heller!! Usch, och hon verkar vara en sån där lärare som sätter betyg efter hur mycket hon gillar/ogillar elever. Hon kan inte klaga på mitt semenarium, enda var att jag kanske inte höll med om hennes religion, de ska inte gå ut över betyget! Vissa människor...

Yäyä, käka lunch med en "gammal vän" idag, fanns mycket att prata om. Vi kom fram till att det var 7 år sedan vi lärde känna varandra, helt sjukt! känns som igår. Och nu har vi inte hörts på alldeles för länge. Men ja, allt har sina skäl.

Ne ni, vet ni vart jag ska nu? Jag och Rebecca ska till Jehovas Vittnen, vi tänkte joina dom!
Eller inte :-) vi ska intervjua dem.... oj, måste komma på frågor. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0