Irriterande...

Ja, det här börjar bli irriterande. Har suttit här på utbildningen sen klockan 12.30, och vet ni vad jag gjort? jo, först börja vi med någon slags föreläsning, men alla satt mest och drack loka och käka macka... sen fikade vi, det var "rast"... sen blogga jag lite... sen vänta vi på en till i utbildningsgruppen.. när han kom, ja.. då prata vi lite mer. Om utomlandsresor och så. Sen tog vi liet rast och fika... Ja, sen kom jag på att jag hade alla balbilder på USB minne, så ja har suttit och tittat på dem, och visat fär gruppen. Och ja, nu är det lunch.

För mig gör det ingenting när dagarna är såhär fruktansvärt oeffektiva (detta är bara för att alla inte är med, och då vill inte lärarna gå igenom viktiga saker..) men ja tycker synd om dem som har viktiga tentor men istället måste "sitta av" tiden här... Jao... bra pengar för att blogga. Nu är de som sagt lunch! Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0