Helt okej kväll!

Jag var trött, förkyld och ville bara hem efter jobbet. Jag skulle ju hem och träna, äta en nyttig soppa och sove tidigt! "Anna, sova/träna kan du göra någon annan dag, inte idag när det är såhär soligt!" sa Sofie.

Och det är väl rätt? Jo, vi drog till Gunillas omtalade bakgård och hade enormt trevligt.
Första delen: Grillade och "låtsas-morsan" bjöd på vin, helt olika åldrar och mycket skratt.
Andra delen: Gunillas son + vänner kom, jag och Sofie beblandades med dem och vattenpipan, hehe, sist var väl vid 14 års ålder.
Tredje delen: blandat folk igen, valpar och sött, tills jag blev avundsjuk på nåt annat.....:O
Fjärde delen: ja, småfolk på gården spelade basket! Alltifrån åldern 5 år t o m 17 år.  Från att ha skjutit hej villt organiserade jag upp lagen till "street basket". Det var länge sedan jag hade så kul...
Folk i min ålder och de äldre började avta, gick ut på krogen osv. men jag ville inte släppa bollen! Om bara knät varit bättre hade jag nog aldirg slutat =) när det bara var jag och minus 10 åringar som var kvar (som jag inte alls kände) förstod jag att det var dags att dra sig....
Femte felen: cyklade hemåt, ännu mer förkyld och trött, men faktiskt mycket gladare. De små ungarna jag ville ha ihjäl när jag kom var super roliga att spela med :-) Och mina arbetskompisar är de bästa.

Nu ska jag sova, drömma mig till sommaren med min älskling. Och sedan upp å träna bort all skit jag ätit idag! Natti natti!


Kommentarer
Postat av: PeteCox

fuck off mate

2006-05-07 @ 01:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0