Friday night

Har egentligen inte uppdaterat mig så mycket om gårdagen, men de har ju både Sofi och Becca gjort i sina bloggar ;-) ser fram emot att prata mer med er... Sofi, var du helt nykter?!

Jaaa.... Miss R hitta ju en viss Mr H som redan varit på en viss Miss S, och de såg ju inte lite komiskt ut det hela, nästintill i basängen!! Ibland undrar jag varför ja är så trög :-) Att ja inte fatta det innan!! hihi...

Som sagt, de är tamefan alltid roligast när de kommer spontant! Var en såån planerad hemma kväll, och blev en sån icke hemma kväll. Var ungefär som den där gången jag och Sofi i lugnans ro målade om mitt rum en fredag natt, sen skulle vi plugga... men rummet var klart redan vid 11-12, så ja, med målarfärg i håret drog vi vidare på "kanske den roligaste kvällen". Jag minns inte riktigt vad som va så kul då, men ja vet att ja levde på det ett tag....

Nu är ja dessvärre rätt död, undrar vilka som vinner ikväll då... "we are the winners" kanske.... eller inte.
Ska läsa lite da Vinci koden.... hur ska ja hinna klart tills imorn? när vi ska se den på bio?! ja har en hel del kvar. Bäst ja sätter fart... gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0