Da Vinci koden

Först skulle jag hjälpa Sofi med tyskan. Detta blev en trevlig berättelse, om Ali och Tarik ;-) haha.... som var bakfulla och glada. Om ni läser detta får ni fråga Sofi om hela historien :P Christian kommer nog undra när han läser det där Sofi... de blir skit bra!

Innan vi drog från Fräcka Frökens vidare till bio, så var jag ju tvungen att läsa ut Da Vinci Koden. Såå bra!!!
Sedan slog man sig ner i biosalongen med 6 andra förväntansfulla vänner - och blev skit besviken!
Ja, inte på sällskapet, såklart, men på filmen... :-( Allt var ju fel, slutet, innehållet, karaktärerna, koderna.... buhu... filmen ger jag två stjärnor av fem. Boken ger jag fem av fem,  faktiskt! (Jag har inte läst så många, hihi)

Ne, måste sova nu. Utbildning imorrn! Gonatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0