Can't stop!

Efter jobbet skulle jag bara köpa en ögonskugga. Sprang in på Make-up store där man som vanligt blir väl servad. "Är det okej om jag lägger på en skugga?" hmmm...visst,  tänkte ja som aldrig vill bli sminkad av någon annan. Hon lyckades charma mig, sminkning bokad där imorrn. Sedan skulle jag bara titta lite på ett par skor. Det blev två. Och två halsband och två örhängen. Sedan skulle jag hem, bara Bik Bok, lite snabbt... Blev en tröja, ett linne och ett skärp. Fan, va på stan en halvtimme. Skulle ju bara ha en ögonskugga..

Nytt jobb!
Yes, and I like it! Fick brev från Braviken idag, jag fick jobb där med. Ha! Forget it! Jag har ett mcyket bättre.
Visst, det är sjukt mycket man ska lära sig på 3 veckors utbildning (och jag tar studenten en av dessa....)
Drömmer om mobilabonnemang osv... helt sjukt mycket.... aaa....
Men ja, de bra då? All bra peronal, redan bjuden på personalfest nästa vecka! Sedan ska jag investera i ett gymkort de betalar, lite massage och så.. Mycket folk man känner där men jag är yngst-yngst-yngst!!

Nu hinner ja inte skriva mer här, hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0