bal, bal, bal..

Har nu suttit med Tove och försökt få ihop en borsplacering, sååå svårt!
Finns en kille, och en tjej, som ingen klarar av att stå ut med. Hur vi än placerade dem så visste vi att de skulle bli sura miner (i bästa fall)... tillslut fixade det sig nog.

Får hoppas den här balen blir bra nu, jag tror det!

För övrigt jätte bra kommentarer på årsboken =) alla har varit jätte nöjda! Responsen blev nog över förväntningarna!

Tror jag är på lite dåligt humör idag... eller, de finns mycket jag är glad åt och så, men vissa har fått mig irriterad idag. Vet inte om det beror på mig eller dem.

Nu ska man la skriva ett litet tal... till Sv C, min favoritkurs....

22 dagar kvar till The Day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0