1 ½ år!

Tiden går verkligen sjukt snabbt! Snart är det sommar, snart är älsklingen hemma :-)

Hämtade min balklänning idag, det är sjukt mycket kostnader! Hade glömt alla andra kostander, som sjalen, handskarna, uppläggningen och indraget i klänningen och väskan. Sen är det ju frisören till balfrisyren, och naglarna som ska fixas. Skorna är ju köpta.. sen ska ju självaste balen betalas. Och sen är det limosin dit...

Och förutom balen är det ju studenten, beställde efter en klänning igår. Fast jag har reserv kläder köpta om den inte skulle passa, och nya skor till den för balskorna passar inte. Och så är det lärarmiddagen, och allt annat skoj på studentveckan. Jag kommer bli RUINERAD! Så som alla andra studenter.....

jag lovar, jag ska aldrig mer ta studenten!! Men de kommer nog vara ett minne för livet :-)

Det var sista matte lektionen idag, och sista religion B föreläsningen, kommer sakna allt detta... faktiskt.
Dock saknar jag nog inte svenska c - lärarna. Tack gode gud att den hemska kursen snart är slut, med lärare som inte kan svenska.

"glöm inte att skriva en manus" - "missad kommunikationspasset"
"erkänn aldrig att du inte förberett dig" - "titta på er publik!"
Ja, Hanna och Haralampos, ni sköter det där galant!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ok det var väll bara jag som har sagt medens men har varit inne på det så länge att jag börjat trott det är rätt! :)

2006-05-11 @ 20:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0