Studentvecka

Allt går i ett. Hinner inte uppdatera mig.
I fredags var det lärarmiddag. Jag säger bara det :-) Bästa rektorn, bästa Harry, bästa kvällen, bästa gänget som kom på bästa ordet :-) Bästa studenten. Trist bara att inte alla lärare var där, och trist att vissa lärare var torrare än andra.

Förvåning till max har hänt under veckan. Stor vändning. Konstigt! Men ja, livet är ju oförutsägbart :-) minst sagt!!

Lördag - krogrunda. Trevligt trevligt. Trött och febrig bara... hemgång tidigt.

sofia och jag

Söndag - Ottenbrännboll. Sötaste katterna! Bästa laget :-)

Måndag - jobbar... blä! Men ikväll blir det utsparksfest, japp, här ska vi sparkas ut! Och jag som aldrig ens sparkades in på kunskap :P men de blev jag i Vadstena.

Uppdatering om kattbilder kan komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0