Slutspurten

Gårdagen. Började med champangefrukost vid Lejongroppen, det var mysigt och härlig stämning. Sedan fortsatte dan med fotografering, skrivande i mössorna, sista basgruppsträffen, käk osv. Sedan blev klockan 16 och dags för utspring. Mina föräldrar var ju inte sena på att skämma ut mig :D Visst att de hade en bäbisskylt, men de hade en till, världens största skylt.... usch.. men ja, dom är roliga dom..:-)

Roligaste timmen var nog på flaket med tjejerna. Vi skrek oss hesa och shakade runt hela stan! Det var totalt underbart. Funderar på att göra detta varje år?!

Sedan var det all släkt. Det var trevligt, både med besök och presenter...:P Mycket välbehövligt. Blev firad ordentligt.

Nästan död, så ska man bege sig till Palace. Där Kim hade bokat ett VIP bord för oss. Blev en hel del skumpa till, och en jäkla massa dansande. Snart var klockan tre och dags för stängning. Såååå hiiiimla kul det var!! Inte att det stängde alltså. :-) Sen skulle vi ta taxi hem, som Becca och Micke redan fixat, och ja vet att jag ringde min mamma på vägen ut till taxin. Det lustiga är bara att när jag klev ur taxin och kom hem, var mobilen borta. Såå.. jag har ägnat hela förmiddagen åt att ringa alla taxi bolag utan resultat.

Blää... alltså ingen idé att ringa/SMS:a mig närmsta veckan. Jag kommer ha samma nummer nästa vecka igen. Men det kommer inte hem förrän då....

Förutom den borttappade mobilen var dagen underbar!

Blev grattad så det räckte och blev över igår. Men jag saknade lite uppvaktning från en person.. hela dagen.

Jag och familjen
Jag och hela familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0