Separationsångest

Nej, det känns inte så kul. Alla har kul tillammans, festar och umgås, alla dar i veckan. Allt i skolan har tagit slut och de kan umgås hela dagarna. Vad gör jag? Jobbar.

Jaja, inte så mycket att göra åt. För trösta mig åt att jobbet är så bra, och personalen. Får ha kul med dom istället. Ja, det ska jag faktiskt ha.

Och tänk, de har gått en vecka. Hur kommer då framtiden se ut? Jag och Rebecca kommer väl iaf hålla kontaken. Börjar få lite separationsångest nu. Trodde jag inte att jag skulle ha. Men en vecka räckte för att förstå hur det kommer att bli. Usch. Ett par dagar räcker för att inte veta någonting längre! Och hur ska man få veta? ringa och tjata? nee! det ska man inte.

Ne.. ska vidare till jobbet nu igen. Ha de så fint.

hej 

Kommentarer
Postat av: Kim

Men anna, vill du inte hålla kontakten med oss alla?? *snyft* Hoppas att du mår bättre nu!

2006-06-04 @ 01:24:10
URL: http://kimnetzel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0