Precis som...

...jag gick in på bloggen för första gången på mycket länge (tänkte att det var dags att uppdatera sig!) fick jag ett litet meddelande av Kim där hon sa samma sak! Och så rätt hon har...=)

Är visserligen trött och fryser, mår dåligt och bör sova. Men jag vill bara säga ett par korta saker.
- Fika med tjejerna ikväll. Ganska kort, och man hinner inte prata med alla så mycket som man vill. Jag tycker redan vi alla hörs mycket mindre....:(
- Lång pratstund med Rebecca efteråt. Det är väldugt få saker som går upp mot att ha massor av nödvändiga (och icke nödvändiga) saker att prata om med Si's. Tänk att det kan hända så mycket på några dagar.
- Alla tjejerna bara ger mig glädje. Bara så ni vet.
- Jimmy kommer hem på fredag. (Förstår ni?! På fredag. 11 månader har snart gått.)
- Måste få sömn nu, måste bli frisk. Vill träna.

Det känns som att ett nytt liv startar nu. Och då menar jag inte det "nya liv" jag brukar starta varje måndag, som de närmsta vet. Jag menar ett helt nytt nu. Ett helt okänt och oplanerat kapitel, med 500 olika teorier.

Nyfiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0