Wiieee!

Denna vecka kom jag 3:a i Sverige på bästa säljare inom nya abonnemang :-)
Skönt med lite extra pengar!

Igår körde jag och Micka Abs på Nautilus.... ohh.. det var ganska effektivt.  Idag får jag i princip inte skratta för mycket. Ikväll blir det Box, och imorrn blir det Step Up :-) Hoppas det funkar nu, då blir jag överlycklig!

Nu har man ringt om dykarcertifikat, kostar en del men skönt att ha gjort innan Australien. Ska även fixa utländskt körtkort och lite sånt! Blir bara så glad av att planera! Kommer bli hur bra som helst! Hihi...Längtar.....

Kommentarer
Postat av: K

Tomt när du inte e inne på msn... Skönt o läsa att passet gick bra igår.. tredje bästa säljare...congrats hörru... ha en fortsatt bra dag på jobé... Ta hand om dig.. Kramar // K

2006-07-24 @ 16:00:16
Postat av: Tove

Mmm grejjen med mig är ju bara att jag har svårt att bestämma mig så långt innan..:/
Btw. vem är K ? :o :)
Grattis till jobbgrejen :) Du är som gjord för sånt där.:)

2006-07-24 @ 23:16:22
URL: http://tovedotcom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0