Håll i mobilen!! (är jag rätt person att säga...)

Usch... hade en kunde på telefonen nyss som höll på att få hjärtinfarkt. Hans mobil hade blivit stulen och han hade spärrat den, och enligt honom hade kundtjänsten sagt att fakturan låg på "hela 1300 kr". Men, när jag tittade såg jag att mobilen var spärrad pga att ha uppkommit i mer än 5000 kr. Han blev totalt chockad och ville veta exakt... och när jag såg det ville jag knappt berätta. Det var 19 500 kr.... stackars gubbe.
Han blev totalt stum. Inte vad man räknar med på semsterna kanske... här har han gått och trott att det handlade om 1300 kr... ville så gärna hjälpa honom... stackarn... Det hade gått två dagar och nån jävel hade ringt för 20 000 kronor! Helt sjukt!

Tur att det var ett kontantkort på min telefon(telefonerna) som blev stulen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Shit, stackarn. Jag skulle ju hammnat i chock ja med om det skulle inträffa för mig. Stackarn, jobbigt att ta emot ett sådant samtal behöva berätta att på två dagar har u "förlorat" 20000:- Hela min sommarlön typ...

2006-07-03 @ 18:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0