Göteborg!

En himla lyckad trip!

Det blev Hedvig som följde med :-) Tack för det, du räddade mig totalt!


Det blev en del utgång, mycket shopping och mycket Liseberg. Väldigt fint hotell mitt inne i Göteborg. Ja, det var det centralaste man kunde komma men jag måste säga att jag träffat lite av en like, Hedvig är nästan lika yr som mig, så även om allt var centralt och enkelt var vi experter på att virra bort oss.


Det är svårt att berätta allt roligt, men det var en hel del.


"Förlåt, vi ska av vid Liseberg, vart ska vi av?"

"Girls, stay in the elevator"

"däråt ligger liseberg, tjejer"

Sen är det inte helt lätt att få ut tvålen på hotellet heller, kan jag tala om för er...

Efter denna resa blir det säkert vidare till Stockholm. Hade helst av allt åkt vidare med ett annat gäng på roadtrip till Båstad... men det blev inte så... Vi får styra upp något annat!

Vi hade även ett behov av att ha egna koppar på jobbet, nedan finns en av dessa.



Just nu: 
Stacy Orrico - I'm not missing you
Jason Mraz - Im yours

Kommentarer
Postat av: David, Götets Stekigaste Stockholmare

Bra drag i bloggen typ ;) lite väl kortfattat tycker jag ;)

2006-07-12 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0