Vaken under operation.

Ingen höjdare. Usch nej. Men tur var det nog, annars hade nog Dr Rockborn struntat i att ta bort min skruv.

Ja, där ligger man och känner och hör hur de hamrar och drar i mitt lilla knä... hur de säger att de måste hamra bort en benflisa för att få ut skruven, hur hårt den sitter och de väger ifall de skulle söva mig. De tyckte att det räckte att bara ta bort plast-hölsan runt skruven, men där vägrade jag. De fick gärna hamra och göra vad fasen de ville... bara de får bort den där fruktansvärda skruven. Och så var det gjort.
Lite droger senare mådde jag ganska bra.

Idag är det dock lite sämre. Har värkt hela natten och dagen. Tur att man har någon som tar hand om en.. :-) Ska bli skönt att åka bort i helgen... även om jag måste ta det lite lugnt.

Finspång är en underlig stad. Det måste jag ju säga. Det är sista stället på jorden jag skulle flytta till, MEN, sjukhuset får ändå 5 stjärnor av 5. Vilken trevlig personal! Jätte bra sjuksköterskor och läkare, mycket lugnare än vrinnevisjukhuset.

Nu ska jag nog läsa lite ur Ebba Von Sydows bok, och bara slappa.

Kommentarer
Postat av: kim

Jippiiiieee! Den är borta!!!!!:-)

2006-12-14 @ 15:56:20
URL: http://kimnetzel.webblogg.se
Postat av: Sofia

Skönt att de är borta nu! Bra att du protestera :)
Hoppas att knäet kännas bättre nu och att helgen blir toppen.Kramar

2006-12-14 @ 17:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0