Perfekt helg!

Jag och Timmy har haft oss en riktigt skön och mysig helg i Jönköping. Bodde fint, åt gott, shoppa och slappa.  Gick på bio, var på A6 och tog oss även en utflykt till Lager 157.

Fick mig ett par fina skor (sluta med att jag köpte dem i norrköping - men hitta dem på A6). Och lite annat smått och gott fick jag mig också. Tänk om man kunde leva så som man gjort den här helgen jämt?

72984-66

Knät känns dessutom mycket bättre, men jag vill inte ropa hej än. Det är fortfarande sårläkning och det skulle inte förvåna mig om det blir infekterat... Men jag kan för första gången på nästan ett år ha benet rakt :-) Jag saknar INTE min skruv!


Och vad avslutar inte helgen bättre med att man kommer hem och åker raka vägen till Anna? Jo där har vi lilljul :-) Alla sex. Bakade knäck och ischoklad, drack glögg, åt pepparkakor och lussebullar. Vi hade julklappsbyte och gjorde rim! Myyyysigt!
72984-68
Jag är så mätt. På allt onödigt (men gott jag ätit denna helg). Det positva med det är att jag längtar till vardag, till imorrn. Få ordning på livet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0