Jag ser ett slut...

Så skönt att veta att det finns ett slut.

För jag är så trött på att jobba. Okej om det är något intressant man gör, något vettigt och utvecklande. Om man driver något eget skulle jag kunna jobba 10-12 timmar om dagen. Men nu känns 8 timmar som en mardröm, nästan omöjligt att ta sig igenom...

Jag är trött jämt. Oavsett hur länge jag sover.

Men jag vet att det inte är många dagar kvar tills jag får min ledighet :-) För första gången på flera år, kommer jag ha minst en månads ledighet. Sist var nog sommarlovet i åttan. Sedan började man sommarjobba och ha häcken full oavsett lov eller helger. Men den 29 december, 2006, jobbar jag sista dagen. Sedan 23 dagars ledighet, med mycket styr självklart, men inget plugg, inget jobb. Bara träning och tänk på mig själv :-) Ledigheten fortsätter visserligen efter det också, med en fruktdrink på en vit strand med klarblå vatten. Mmmm.... längtar!


"jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de bestämmer sig för att vara"

- Abramham Lincoln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0