Inte nu...?!

Var visserligen sjukt okoncentrerad och trött när halva Step-passet gått, har nog aldirg presterat så dåligt... då jag landade snett med foten, och vricka den. Just my luck!

Sitter här med den vänstra foten i vädret  och väntar på att det högra knät ska opereras, den 13 december.
Ring inte mig ikväll om ni inte vill höra en klagande och trött Anna..

Och Sofi, som är super duper motiverad och super duper nyttig. Tänk om man kunde återfå den motivationen? Ne, den är gone gone gone.... enda motivationen jag har är träning, och den får väl läggas ned till typ... i sommar? Nu kan jag inte träna på ett tag för vänster fot, sedan kan jag inte träna till australien pga höger knä. Och vem vet hur det blir där? Tippar på raka motsatsen :-) Hihi... Sol, sprit och slapp.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Oh, sol, sprit & slapp, nu snackar vi ;) Jag längtar inte ett dugg, inte alls. Men det är bara 7 fredagar kvar, sen är vi där :D

2006-12-04 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0