God Jul Anna!

  • Jag vill ha mina klänningar!
  • Hur kul kan det vara att bo på Arbetslösavägen 17?
  • Jag hatar refilkortskunder!
  • Jag kom på att lönekontoret typ missat halva min lön i september :) lägligt nu! Hihi
  • Jag känner en tjej, som heter Sofi, hon är sämst på att blogga ;-) (nuförtiden....)
  • 34 dagar kvar
  • Det är så SKÖNT att slippa allt med julklappar. Istället för att stressköpa till andra, unnar jag mig själv ett par nya skor, en ny frisyr (imorn), lite kläder och en Ipod. God jul Anna :)
  • En timma kvar tills jag slutar...
  • Fick en klocka av jobbet igår :) Blev årets julklapp. Dessutom jobbade jag till mig två biobiljetter. igår
  • Rastlös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0