Förresten...

...Vad gör man en fredagkväll?
Jo, man bakar pepparkakshus! :-) Det blev faktiskt över mina förväntingar...
Jag, Timmy, Hemstad och Malin hade lite tävling. De gjorde ett slott och vi gjorde ett lite modernare hus ;-) Har tyvärr bara en bild att dokumentera med här men det kommer nog ett på deras slott också. Lägg noga märke till solstolarna och bordet på balkongen!

72984-64


För lätt att webshopa

Man kan tro att jag är ganska dum när jag råkar klicka hem 3 svarta klänningar, men jag började med en, och så tog jag den andra för att den var så billig. Sen fick jag se nästa dag att favoriten som jag allra helst ville (som var slut först) fanns nu, så då blev det att jag beställde den med! Så, nu har man köpt 3 klänningar och väntar på dem i veckan... vill ha dem nu!


72984-65

Kommentarer
Postat av: Anna

så tre stýcken alltså, inte dåligt anna :) ser riktigt fina ut, får du visa sen!!

2006-12-11 @ 21:00:29
URL: http://annaorest.webblogg.se
Postat av: Anonym

så tre stýcken alltså, inte dåligt anna :) ser riktigt fina ut, får du visa sen!!

2006-12-11 @ 21:05:09
Postat av: Anna

så tre stýcken alltså, inte dåligt anna :) ser riktigt fina ut, får du visa sen!!

2006-12-11 @ 21:05:41
URL: http://annaorest.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0