En ledig dag!

Helt perfekt dag. Förutom att jag höll på att döda vårdcentralen imorse....

Vakna mysigt. Sa hej då till T som åkte till Spanien idag. Sedan käka jag coh Kim lunch på stan, fyndade lite på rean samt icke fyndade ett par skor. Försökte även lite på secondhand men insåg det negativa, alla skor fanns bara i en storlek.... inte min.

Blev sedan ett försök med nån konstig musikal film, med becca och kim. Som slutade med OC, som även det slutade i en crazy biltur, haha. Har nästan skrattat så mycket att abs-passet är en bagatell i jämförelse :)

Nu håller man på att skriva med vår web-fixare Johan om vår hemsida som vi ska ha istället för tråkig resedagbok. Titta gärna! Men än är inget iordning :-) Ska bli...

Nu borde jag sova. Ska snart upp och jobba, gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0