2006

Nu ska jag härma Alexandra och tänka över vad som hänt senaste året. Det är ganska ointressant för andra att läsa, men som sagt innan så skriver jag ju för min egen skull :-)

- Inledde året i USA
- Varit tillsammans med J.
- Haft mkt roliga skolfester
- Tagit studenten
- Gått på bal
- Gjort slut med J.
- Blivit av med mobilen.
- Skaffat blogg
- Haft en kul resa till Göteborg med Hedvig
- Haft en kul resa till Stockholm med Becca
- Slutat jobba på Kuriosa
- Börjat jobba på Telia
- Börjat på Nautilus
- Slutat jobba på telia (idag)
- Opererat knäet 2 gånger
- Haft egna roliga fester.
- Gått på andras roliga fester.
- Blivit tillsammans med T.
- Kortresa till Södertuna slott med jobbet
- Varit i Italien med familjen
- Haft en underbar resa till Jönköping med T.
- Gått modell för Make up store + Jenna och Julias show
- Bokat resa till Autrailen med stopp i Malaysia och Thailand.
- Klippt av mig allt hår

Mycket har förändrats det här året. Särskilt hur jag tänker och ser på saker. Vad jag prioriterar. Har hänt mycket, mycket mer saker som har stor betydelse, och de kommer nog bara bli ett ännu bättre 2007, då det ändå varit ett bra 2006!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0