Odiciplinerad!

That's me.

Jag började ju dagen med den där träningen, och jag fortsatte med frukt och den där salladen till lunch.
Sedan kom eftermiddagsrasten och jag skulle bort till mys-avdelningen (som Nautilius håller på att sno.. de har redan tagit vårt pingisbord). Tänkte ta en frukt och kaffe.... vad är inte hela rummet fullt av? Jo, kakor och bullar som fasta kundtjänsten släpat dit!! Jag är ledsen Micka, jag kunde inte stå emot!
Så där satt man, i en soffa, och åt kaka, samtidigt som man tittade ner på alla flitiga människor som tränade.. ångest? Inte alls..

Jämt förstör jag mina nyttiga dagar... och igår var det "smyckes-party" som mamma släpa med mig på. Mycket fint fanns visserligen och jag köpte ett armband jag blev kär i. Och vad bjöds det inte på? Mängder av hembakat.

Hatar fika-bröd. Det borde inte finnas... inte glass heller.. och verkligen inte choklad!


Kommentarer
Postat av: colle

hmm kan man spela biljard på ett pingisbord? har bestämt för mig att det var ett pingisbord som jag lirade pingis på under vissa raster i somras?? =)

2006-08-29 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0