Vårdag! På riktigt!

Jag har fått för mig att folk skriver ganska ingående om precis vad som helst i bloggen, jag har inte riktigt fått kläm på vad man "ska" skriva än, så jag bara kör :-) Å andra sidan är de väl kul att göra något annat? Och om ni tycker det är intressant eller ej spelar ju inte så stor roll, jag gillar att skriva, så det här är jätte kul :-) för mig!

Dagen blev inte riktigt som tänkt, ingen ville åka till Halvars med mig. Mamma fick för sig att vi skulle fixa altanen efter vintern, och det gick jag med på. Men när jag får lust med någonting så får jag riktigt med lust! Jag fick för mig att trädgårdsmöblerna var ltie fula, så jag åkte och köpte färg! Sedan tillbirngade jag resten av dagen till att måla dem, jag hann med ett litet bord, två stolar och en hammock :-) var riktigt kul, målade i solsken med en hund som sprang runt och var social. En helt okej söndag! Nu får vi se om jag ska ringa till USA, eller som vanligt inte göra det. Börjar bli van att inte göra det.
ja å zorro


Kommentarer
Postat av: Mauricio

Well... I can't understand anything that you put on your blog, but is a nice place to know about you.

Grettings

2006-04-24 @ 22:05:21
URL: http://mauricio-canales.blogspot.com/
Postat av: Tove

Himla mysig bild Anna :)

2006-04-24 @ 22:22:08
URL: http://tovedotcom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0