Mardömmar

Usch jag drömmer hemska mardrömmar om dig!!
Inte om jack-tjuven :-) som jag sa igår... utan om den hemskaste av alla. Jag drömde världens hemskaste mardröm om honom inatt.. han skulle döda oss alla med världens giftigaste orm, men när vi klara oss från det skulle han förgifta maten.. och vi hade alla ätit av den.... han är heeeemsk. Jag lovar, han skulle kunna göra det!! AAhhhh ja blir rädd när jag tänker på honom. Han är en orm själv! Usch, usch... hemska människa....

Undrar om jag har ont i halsen för att jag börjar bli sjuk, eller om det beror på att vi tjattra oavbrutet igår, från klockan 6 till 1. Helt sjukt, men man har så kul med er tjejer :-) Ni är sååå vettiga!!

Och imorrn, valborg, då blir det ännu mer tjatter, då ska vi vara här och grilla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa visst är det!:)

2006-04-29 @ 14:26:24
URL: http://micka.webblogg.se
Postat av: Sofi

Haha, ondskan själv #2 antar jag! Du är bra rolig du :)

2006-04-29 @ 15:22:34
URL: http://bellaraggazi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0