Förresten...

Mat, godis, chips och särskilt choklad i alla former är det bästa som finns! Och så måste man avstå från allt detta? För det mesta i alla fall... om jag nu skulle ha den diciplinen att bara ta nån chokladpralin på helgen skulle det vara helt okej, - men jag har inte det. Åhh... varför är allt det onyttiga så gott.

Top 5.
1. Lantchips (dill och gräddfil)
2. Choklad, helst mörkare, typ Reisen.
3. Muffinscompaniets muffins (dumle eller skogsbär)
4. Kuriosas bullar (förstår inte, hela jobbet har tröttnat på dem - men inte jag?)
5. Världens bar - Bombay chicken.

Okej, top 5 kommer man inte långt på... fräcka frökens hamburgare är fina de också, och mycket "finare" mat är utsökt också, men det är såna här saker jag längtar till.. "fikabröd" är min svaghet. Mmmmmm

Men nej, diciplinen var det ju?! Imorgon blir det väl träning först... soppa till lunch... plugga... och ev. fruktsallad på kvällen.. gott det med, allt är ju relativt.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Check this out!!! http://www.resan.info.se/ Jag vill nu nu nu nu nu!!!!!

2006-04-29 @ 13:20:03
URL: http://bellaraggazi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0